luni, 18 martie 2013

Inca un concurs

 Salut! Ma numesc Aciu Malina Andreea si am10 ani. Locuiesc in Alexandria, Teleorman. Practic de aproximativ un an sportul mintii, adica sahul. Stiti cum spun eu? Inca un turneu, inca o medalie. Ei, in ultimul meu turneu (Cupa Juniorul Bucuresti ed. 3) nu m-am descurcat prea bine, avand in vedere ca editiile anterioare am luat numai locul I la fete  +10 ani. Acum am luat locul III, cu 3.5 puncte. In prima runda am jucat cu Dumitrache Sara-Ana-Maria. Din fericire, am invins usor. In a doua runda nu am mai avut o partida lejera, caci am jucat cu Bolea Alexandru- Mihai, un jucator destul de bun din cate stiu eu. Eram pierduta in deschidere, numai ca atacul meu la rege mi-a adus victoria. In a treia runda am jucat cu un jucator de temut, Colac Marius-Daniel. Am pierdut in final, insa aceasta infrangere nu m-a demoralizat. A doua zi eram fericita deoarece jucam cu colega mea de club, Patru Miruna-Teodora. Nu am avut probleme in partida, de aceea am si castigat. In a cincea runda, am jucat cu rivala mea la fete +10 ani, Schiopu Andreea-Alexandra. Ne intalniseram editiile trecute, unde am avut o victorie si o remiza cu ea. Dar, in deschidere am ajuns cu un pion in minus, iar finalul pentru ea a fost floare la ureche. Castigase cu avantaj cantitativ. Stiam ca daca ultima runda o pierd, nu prea mai aveam sanse la premiu. Dar, am facut remiza cu Coman Mihnea-Gerge, un jucator experimentat. Acest turneu a fost o experienta placuta, si sper ca editiile urmatoare sa iau locul I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu